Gyakori kérdések

Általános információk
1. Miért előnyös a regisztráció?

Kevesebb papír felhasználással jár, ráadásul nyomon tudja követni bevallásait. Javasoljuk, amennyiben egy személy intézi mind a négy szolgáltató ügyeit, egy e-mail címmel és névvel regisztráljon, így csak egy felhasználói azonosítót és jelszót kell megjegyeznie. 

2. Mire való a megerősítő kód?

A megerősító kód az OTP Portálok oldalon kezelt adatok biztonságát segíti, mivel így illetéktelenek még akkor sem tudnak belépni, ha ismerik a jelszavát és felhasználói azonosítóját.

3. Miért jó a regisztráció?

Az OTP Portálok oldalon egy regisztrációval (e-mail cím és név páros) tudja intézni az OTP SZÉP kártya munkavállalói számlaszám lekérdezést, illetve OTP Egészségpénztár és az OTP Nyugdíjpénztár tagdíjbevallásait feladni.

4. Hogyan lehet adatot módosítani?

Regisztrációs adatainak módosítását, illetve a szervezeti egység adatainak (pl. székhely, névváltozás) módosítását csak hivatalos, cégszerűen aláírt levélben kezdeményezheti, amit a szolgáltató kapcsolatok menüpontban található e-mail címére szkennelve is eljuttathat.

5. Hogyan kell regisztrálni?

Regisztrálni az adott szolgáltatóhoz eljutatott hivatalos levélben megadott adatok alapján tud (OTP SZÉP Kártya szerződés esetén a regisztráció automatikus), ha rendelkezik OTP Egészségpénztárral és OTP Nyugdíjpénztárral kötött munkáltatói szerződéssel.

template_error_txt
template-text
template-text