Gyakori kérdések

Általános információk
1. Miért előnyös a regisztráció?

Kevesebb papír felhasználással jár, ráadásul nyomon tudja követni bevallásait. Javasoljuk, amennyiben egy személy intézi mind a négy szolgáltató ügyeit, egy e-mail címmel és névvel regisztráljon, így csak egy felhasználói azonosítót és jelszót kell megjegyeznie. 

2. Mire való a megerősítő kód?

A megerősító kód az OTP Portálok oldalon kezelt adatok biztonságát segíti, mivel így illetéktelenek még akkor sem tudnak belépni, ha ismerik a jelszavát és felhasználói azonosítóját.

3. Miért jó a regisztráció?

Az OTP Portálok oldalon egy regisztrációval (e-mail cím és név páros) tudja intézni az OTP SZÉP kártya munkavállalói számlaszám lekérdezést, illetve OTP Egészségpénztár és az OTP Nyugdíjpénztár tagdíjbevallásait feladni, továbbá az OTP Cafeteria Nyilatkoztatóban a nyilatkoztatást és a kapcsolódó teendőket elvégezni.

4. Hogyan lehet adatot módosítani?

Regisztrációs adatainak módosítását, illetve a szervezeti egység adatainak (pl. székhely, névváltozás) módosítását csak hivatalos, cégszerűen aláírt levélben kezdeményezheti, amit a szolgáltató kapcsolatok menüpontban található e-mail címére szkennelve is eljuttathat.

5. Hogyan kell regisztrálni?

Regisztrálni az adott szolgáltatóhoz eljutatott hivatalos levélben megadott adatok alapján tud (OTP SZÉP Kártya szerződés esetén a regisztráció automatikus), ha rendelkezik OTP Egészségpénztárral és OTP Nyugdíjpénztárral kötött munkáltatói szerződéssel.

template_error_txt
template-text
template-text